5. lipnja 2012.
Do Dubrovnika 'megatrajektima'
Dva trajekta kapaciteta oko 150 vozila i 2.000 putnika počet će se graditi već do kraja godine kako bi u floti Jadrolinije od 1. srpnja 2013. preuzeli ulogu plave obilaznice Neuma.  U Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture u tijeku su razgovori o realizaciji projekta po načelu gradnja domaće flote na domaćim navozima - bez državnih jamstava. Time bi se obnovila flota Jadrolinije te dao posao hrvatskim brodogradilištima, piše Novi list.

U prvoj seriji gradila bi se dva velika trajekta (poslije još dva) od kojih je svaki vrijedan između 7 i 8 milijuna eura. Riječ je o četiri trajekta vrijedna oko 30 milijuna eura. Svi ti brodovi rasporedit će se i na druge trajektne linije ovisno o potrebama. Bit će to najveći ikada izgrađeni trajekti za Jadroliniju - bit će dugi oko 100 m i imat će veći kapacitet od trajekata Hrvat i Juraj Dalmatinac. O svemu tome razgovaralo se prošlog tjedna u Rijeci u vrijeme posjete ministra Siniše Hajdaša Dončića.

Kako iz neslužbenih izvora doznaje Novi list, kreditnu liniju trebalo bi osigurati pulsko brodogradilište Tehnomont. Trajekte bi mogli graditi Brodosplit, 3. maj i Kraljevica. Razmatra se nekoliko varijanti trajektnog povezivanja. Najekonomičnija bi bila izgradnja pristaništa kod temeljnih stupova Pelješkog mosta. Riječ je o najkraćoj prometnoj vezi (10 minuta), koja bi garantirala najmanju cijenu karte za trajekt i najmanje troškove održavanja linije. Za tu soluciju trebalo bi asfaltirati svega nekoliko kilometara prometnica. Manje atraktivna opcija bila bi usmjeravanje trajekata prema Trpnju. HRT


 

Vijesti | Audio | Dom i svijet | Turizam | HIC TV | Oglasnik | Knjige | Hrvati izvan domovine | Linkovi | Marketing | O nama

Copyright 1999 - 2001 Croatian Information Centre. All rights reserved.
Included in this bulletn: Reproduction or copying of images is prohibited.
Croatian Information Centre - Service Agreements
Contact Croatian Information Centre