Hrvatski informativni centar na svom je
portalu prije godinu dana pokrenuo projekt "Made
in Croatia", osmišljen u svrhu promoviranja vrhunskih hrvatskih
proizvoda i izvornih hrvatskih suvenira.
Kao i druge zemlje, i Hrvatska se ponosi svojim vrhunskim nacionalnim
dostignućima na području kulture, športa, znanosti, gospodarstva...
Danas više od 160 proizvoda s pravom nosi znak Hrvatska kvaliteta
ili Izvorno hrvatsko kao svojevrsnu potvrdu da proizvod zadovoljava
najviše standarde svjetskog tržišta. Navedena vizualna obilježja
potrošaču jamče da je riječ o visokokvalitetnim proizvodima nastalim
poštivanjem hrvatske tradicije te primjenom novih znanja i suvremene
tehnologije.
Uz prepoznatljiv vizualni identitet iznimno je značajna i kvalitetna
promidžba proizvoda u svim važnijim medijima - televizija i radio,
novine i časopisi te internet. Vodeće svjetske tvrtke obilato koriste
internetski marketing odnosno online oglašavanje za reklamiranje
velikih svjetskih brandova (American Express, Levis, Nike...), a
internet je prihvaćen kao medij jednakopravan drugim, tradicionalnim
načinima tržišne promocije.
Domaće tvrtke zasad tek stidljivo prihvaćaju online oglašavanje,
no imajući na umu da je penetracija interneta prema podacima Centra
Gfk Croatia dostigla 35 posto hrvatskih građana starijih od 15 godina,
pred ovim je medijem i u Hrvatskoj svijetla budućnost. Više od jedne
trećine hrvatskih građana već danas preko interneta plaća račune,
obavlja korespondenciju, čita dnevne vijesti... I laicima je jasno
da širenje marketinških kampanja na medij internet itekako ima smisla,
a oglašivačima ostaje iskoristiti mogućnosti koje im pruža globalna
mreža - razmjerno niski troškovi, lako ciljanje reklamnih sadržaja,
pokrivanje najšireg kruga potencijalnih klijenata, mjerljivost efekata
kampanje.
Pokretanjem projekta "Made in Croatia" portal hic.hr dao
je svoj doprinos promociji hrvatskog gospodarstva, uz svesrdnu potporu
Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske obrtničke komore. Vrijednost
ideje ogleda se i u činjenici da je u proteklih 12 mjeseci više
od 1.200.000 posjetitelja iz Hrvatske i svijeta posjetilo stranice
projekta "Made
in Croatia" koji, obogaćen novim sadržajima, ostaje otvoren
hrvatskim tvrtkama i poduzetnicima koji žele biti dijelom globalnoga
svijeta.
Hrvatski informativni centar