HIC





HRVATSKI ŠAH

komplet hrvatski šah



zastave-stalci-koplja

zastava na stalku


02.studenog 2021.
TURISTIČKI SAJAM U LONDONU
Britanci zainteresirani za Hrvatsku

Hrvatski štand na turističkom sajmu u Londonu

U Londonu se održava vodeći svjetski sajam turističke industrije World Travel Market. Nakon prošlogodišnjeg iznimno uspješnog virtualnog sajma, u Londonu su se ove godine odlučili za hibridni koncept: tri dana sajam se održava uživo, a početkom idućeg tjedna dva će dana biti virtualan. Na World Travel Marketu predstavlja se i Hrvatska.

Ove godine ponovno se u Londonu sastaju vodeći poslovni ljudi iz svijeta turizma, kako bi obnovili zbog pandemije prekinute turističke veze i vratili povjerenje ljudi u putovanja. Hrvatska očekivanja s britanskog tržišta za iduću godinu su velika. Sezona je bila dobra, a iduća bi trebala biti još i bolja.

- Oduševljen sam time što ponovno mogu na sajmu uživo vidjeti partnere s kojima surađujemo, ali i upoznati se sa svim novostima koje Hrvatska nudi na tržištu. Hrvatska ima posebno mjesto u našem katalogu, a naši putnici uživaju u vašoj zemlji, govori Sergej Tocili, Saga Holidays.

- Želim vidjeti kakva je vaša ponuda, kako bismo mogli bolje predstaviti svu raznovrsnost koju nudite i kako bismo vašu zemlju približili britanskom tržištu, rekla je Sola Thomson, predstavnica marketinške tvrtke.

Britanski partneri, među kojima su TUI i easyJet, zadovoljni su potražnjom za Hrvatskom te najavljuju porast broja aviolinija i putovanja - kažu u Hrvatskoj turističkoj zajednici.

- Mogu reći da je nekako zajednička ocjena da za sljedeću godinu za Hrvatsku vlada veliki interes, da svi planiraju rast turističkog prometa u 2022. godini, neki partneri čak i dvoznamenkasti rast, naglašava Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Sve će naravno i dalje ovisiti o epidemiološkoj situaciji - napominju poslovni partneri. 

- Partneri s kojima imamo dogovorene sastanke su već do sada potvrdili da će biti dobra sezona sljedeće godine, ako se nastavi, odnosno, ako ne bude loših vijesti i nekakvih novih sojeva, govori Dario Uljelmović, voditelj prodaje i produkcije Unilinea.


Iako je ove godine u Hrvatsku došlo oko 230 tisuća Britanaca, što je 88 posto više nego u istom razdoblju lani, to je i dalje samo četvrtina od rekordne pretpandemijske 2019-e. 

- Želimo se vratiti onamo gdje smo bili 2019. Imamo mnogo sjedala na raspolaganju jer Hrvatska je dobro tržište i želimo da se što prije oporavi, kaže komercijalni direktor EasyJet Holidaysa, Paul Bixby



Britanski su partneri optimistični i najavljuju porast broja aviolinija i putovanja u 2022., već u predsezoni, kažu u HTZ-u. Srednja Dalmacija i dalje je uz Dubrovnik, najtraženija destinacija.



Hrvatska na sajmu predstavila neke inovacije


- Ono što je bitno naglasiti jest da smo s nekim inovacijama nastupili ove godine na štandu, imamo QR kod preko kojeg posjetitelji mogu dobiti sve podatke o županiji, web stranicama, brošurama i svemu ostalom, pojašnjava Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije. 

Hrvatska se predstavila i mobilnom aplikacijom Playa Beach Finder za koju se zainteresiralo desetak turističkih velesila. Aplikacija pomaže turistima u pronalasku plaža kada stignu u željenu destinaciju.

 

HRT.hr/ HIC.her
foto:arhiv

 



Vijesti | Audio | Dom i svijet | Turizam | HIC TV | Oglasnik | Knjige | Hrvati izvan domovine | Linkovi | Marketing | O nama

Copyright 1999 - 2001 Croatian Information Centre. All rights reserved.
Included in this bulletn: Reproduction or copying of images is prohibited.
Croatian Information Centre - Service Agreements
Contact Croatian Information Centre